Klachtenregeling
Wij willen in onze dienstverlening zo goed mogelijk aansluiten op uw wensen en verwachtingen. Daarnaast doen wij er alles aan om uw privacy te waarborgen. Wij waarderen het zeer als u vragen en/of opmerkingen die ons daarbij kunnen helpen aan ons kenbaar maakt.
Mocht u ondanks onze grootste zorg toch een klacht hebben, dan helpen wij u hier graag mee. Wij zullen ons uiterste best doen om het (eventuele) probleem naar uw tevredenheid op te lossen. Daarnaast leren wij van elke klacht!
Mochten we er samen niet uitkomen, kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) van de Nederlandse Maatschappij Tandheelkunde (NMT). Deze klachtenregeling voldoet aan de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector. Het TIP is telefonisch bereikbaar via (0900) 2 02 50 12 (€ 0,15 per minuut) (maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 12.00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag ook van 13.30 - 16.30 uur).